torstai 18. maaliskuuta 2010

4 kk!!!

Eilen käytiin taas eläinlääkärillä. Siellä oli kivoja koirakavereita, tosin ne taisivat enemmän pelätä minua.... Minä olisin kovasti halunnut tutustua kultaisen noutajan ja kääpiösnautserin pentuihin, mutta ne lähtivät minua karkuun, vaikka olin ihan kiltisti. Merkillistä, pitivätkö ne minua pelottavana, vaikka olen paljon pienempi kuin ne?

Eläinlääkärikin nauroi, sanoi minun olevan vilkas ja reipas tyttö, ja uhmaakin löytyy.... Sain taas rokotuksen, nyt saan olla vapaammin toistenkin koirien luona, kun rokotukset on kunnossa. Seuraava rokotus on sitten vuoden ikäisenä.

Tänään emäntä punnitsi minut, olen kovasti kasvanut. Painoa on nyt 3250 gr. Ja olen huomattavasti "blondimpi", kun vertaa pikkupentuna otettuihin kuviin.....

2 kommenttia:

PäiviP kirjoitti...

On sinulla kyllä pienen murkun ilmekin:) Mutta kaunis olet, turkki kasvanut kovasti!

intsu kirjoitti...

Kyllä tää on ihana karvapallo,suloinen kuin mikä! "Vähän" pienenpi kuin meidän koiruunen,lähes 40kg rötky.Ja se on jo vanha muorikin,mutta mieli on edelleen vauvan:)