sunnuntai 17. tammikuuta 2010

Shandita's Khandro eli Sandra

Minä olen tiibetinspanielityttönen, Shandita's Khandro, eli ihan kotoisasti Sandra vaan. Tämä blogi kertoo minusta ja perheestäni.

Synnyin Seinäjoella marraskuun 25. päivä 2009 Shandita's kennelin K-pentueeseen. Minulla on myös yksi sisko, Shandita's Karisma, ja neljä veljeä: Shandita's Karmana, Kaspar, Katmandu ja Kenzo.

Äitini nimi on Mimi, oikeammin Ziestan Mi-Mi ja isäni on Toivo, Shandita's Tru Finn. Molemmat heistä ovat ihanan kasvattajani, Johannan koiria. Heistä voit lukea lisää Shandita's kennelin kotisivuilta.


Omistajani haki minut uuteen kotiini Kokkolan Kälviälle 16. tammikuuta 2010. Vaikka minua ensin vähän jännitti automatka, rauhotuin nopeasti ja nukuin suurimman osan kotimatkasta.

Uudessa kodissa minua odotti uusi perheeni, ja varsinkin pikkuisäntä oli kovasti mieleeni.

Tässä ensimmäinen kuva minusta uudessa kodissani. Olen vielä kovin uninen, mutta uudet lelut kiinnostivat kuitenkin jo vähän.

1 kommentti:

Johanna kirjoitti...

Ihana Sandra <3 On se vaan niin suloinen pikkutipsu. Kovasti rapsutuksia Sandralle! Täällä jäätiin niin kaipaamaan tätä tomeraa pikkutyttöä, ei ole pojillakaan nyt ketään järjestyksen pitäjää. :D